plane-in
swap
plane-out
×
plane-in
swap
plane-out
×
plane-in
swap
plane-out
×
persons
Adulți
12+ ani
1
Copii
2-12 ani
0
Bebeluși
0-24 luni
0

Întrebări frecvente

Vizitează pagina "Despre noi" pentru a afla mai multe despre echipa care stă în spatele produselor şi a serviciilor noastre turistice.

Vizitează pagina "Contacte" pentru a afla contactele companiei .

Biletele de avion pot avea o mulţime de tarife şi clase tarifare, fiecare având regulile lor, reguli impuse de companiile aeriene. Astfel, cu cât biletul este mai ieftin - cu atât mai multe restricţii are, restricţii care se referă la intervalul de timp în care trebuie emis biletul. Mai exact, cu cât biletul este mai ieftin cu atât mai repede trebuie emis.

Pentru a obţine tariful cel mai bun pentru un bilet de avion este necesar să achiziţionaţi biletul cu cel puţin 21 zile înainte de data călătoriei. Pe măsură ce se apropie data călătoriei rămân tot mai puţine locuri disponibile, care sunt în mod normal şi cele mai scumpe.

Atunci când faceţi o rezervare pentru un bilet de avion, vi se acordă o anumită perioadă de timp (de obicei trei zile) pentru a efectua plata. În cazul în care până la expirarea acestei perioade nu primim dovada plăţii –rezervarea va fi automat anulată de către compania aeriană care operează zborul.

Îndată ce am primit dovada plăţii – vă putem expedia biletul de avion prin email sau fax în aceeaşi zi.

În cazul în care acest lucru este permis de către compania aeriană care operează zborul – agenţii noştri vă vor oferi asistenţă. Vă rugăm să ne Contacte.

Anulările se supun regulilor companiei aeriene pentru care a fost emis biletul de avion.

Pentru informaţii despre suma exactă care vă poate fi restituită vă rugăm să contactaţi un agent Contacte.

În anumite cazuri politica furnizorului (companiei aeriene care operează zborul) nu permite restituirea costului unui bilet de avion procurat, în caz de anulare sau modificare a datelor.

Indiferent de compania aeriană, este suficient să vă prezentaţi în ziua plecării la aeroport, direct la biroul de înregistrare al bagajelor. În urma prezentării paşaportului sau a actului de identitate, reprezentantul companiei aeriene va procesa înregistrarea şi vă va înmâna cartea de acces la bord (cartea de îmbarcare).

Dacă faceţi parte din diversele programe de fidelizare ale companiilor aeriene (de ex. membru Air France Frequence Plus, KLM - Flying Dutchman, Lufthansa Frequent Traveller, etc.) este bine să prezentaţi şi cartela de fidelitate sau să comunicaţi numărul cartelei, pentru a vă garanta acumularea de puncte sau mile.

Acestea sunt două dintre cele mai întâlnite reguli ale tarifelor promoţionale impuse de companiile aeriene. Conform Sunday rule (sau regula de duminică) pasagerul trebuie să stea la destinaţie noaptea de sâmbătă spre duminică. Conform regulii de 3 zile ar trebui să staţi la destinaţie cel puţin trei zile.

Greutatea bagajelor diferă în funcţie de compania aeriană, de clasa la care călătoriţi (economică sau business), precum şi de destinaţia aleasă.

Greutatea bagajelor diferă în funcţie de compania aeriană, de clasa la care călătoriţi (economică sau business), precum şi de destinaţia aleasă.

Greutatea exactă a bagajelor corespunzătoare biletului dumneavoastră o puteţi afla de la agenţii noştri.

Puteţi face plata online direct pe site (card de credit sau cont PayPal), sau prin transfer bancar (în conturile specificate de reprezentanţii noştri), prin telefon sau direct la sediul agenţiei noastre (cash sau card bancar).

Biletul de avion nu poate fi transferat altei persoane. Dacă nu puteţi călători la datele de pe biletul dumneavoastră vă rugăm să verificaţi condiţiile de schimbare sau anulare a biletului de avion. Trebuie să ţineţi cont că nu toate biletele de avion sunt rambursabile şi anumite companii impun taxe de penalizare pentru schimbare sau rambursarea biletului. Doar anumite companii de tip low cost, permit transferul biletului prin modificarea numelui, cu plata unei taxe.

Da, puteţi solicita agentului nostru un anumit tip de masă din următoarea gamă: diabetic meal, kosher, low sodium, low cholesterol, vegetarian, etc.

Agentul vă va informa dacă cererea dumneavoastră a fost confirmată sau nu de către compania aeriană.

După verificarea zborurilor cerute de dumneavoastră, în lista cu zboruri, imediat lângă numărul zborului veţi putea vedea tipul de avion care operează zborul respectiv.

Vă rugăm să contactaţi un agent care va verifica dacă şi în ce condiţii permite compania aeriană să călătoriţi împreună cu animalele dumneavoastră de companie. În situaţia în care compania aeriană permite acest lucru, agentul nostru va face cererea către companie şi vă va ţine la curent cu răspunsul primit din partea ei (confirmare sau infirmare).

Un zbor regulat / cursă regulată este o cursă operată de o companie de linie şi are un orar de zbor fix precum şi mai multe categorii de confort (clasa economic, business). Un zbor charter este un zbor în care un avion este închiriat de o agenţie de turism, de obicei agenţie tour-operatoare şi operează doar o anumită rută, conform unui orar de zbor care poate varia în funcţie de mai mulţi factori.